Zavolejte Davidovi: 799 503 943
30 dnů na vrácení
Doručení zdarma a rychle
Vše skladem
i Používáme cookies proto, abychom pro Vás co nejlépe přizpůsobili náš web. Pokračováním prohlížení s tím souhlasíte.
Víc info Ano
Napište nám

FAQ

Často kladené otázky

Kolik stojí doprava?

Doprava po České republice je zcela ZDARMA.

Kdy obdržím svou objednávku?

Pokud si vyberete jako způsob doručení GLS, tak Vám zásilka bude doručována první nebo druhý pracovní den od objednání.
Pokud si vyberete osobní vyzvednutí v našem skladě, můžete si hodinky vyzvednout ihned po objednání a domluvení času předání.

Jak mohu za zboží zaplatit?

- Platba kartou (prostřednictvím platební brány GoPay)
- Bankovním převodem (emailem Vám přijde potvrzení, ve kterém najdete potřebné informace)
- Dobírkou (platba doručovateli při předání zboží)
- Hotově u nás ve skladě (pokud se rozhodnete pro osobní vyzvednutí zboží)

Jak mohu mou objednávku zrušit?

Chcete-li objednávku zrušit, neprodleně nás kontaktujte odpovědí na email s potvrzením objednávky nebo nám zavolejte na 00420799503943.

Jak zjistím v jakém stavu je moje objednávka?

O každé změně stavu Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat emailem. Můžete nám také samozřejmě zavolat nebo napsat.

Je možné zaslať tovar na Slovensko?

Ano, prostřednictvím GLS, nebo Zásilkovny.

Lze zkrátit řemínek (pásek) u hodinek na velikost mé ruky?

Ano. U většiny modelů si můžete pásek zkrátit sami bez odborné pomoci. Posunete si úchytný mechanismus podle svých potřeb. V některých případech vám bude muset s vyjmutím jednoho či více článků pomoci hodinář. Pokud byste si s nastavením pásku nevěděli rady, kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme.

Co dělat, když hodinky z ničeho nic nefungují?

Ve většině případů to znamená, že hodinky mají vybitou baterii. Stačí zajít k hodináři a ten Vám baterii na počkání za pár korun vymění. Pokud bude problém v něčem jiném, zašlete hodinky k nám na reklamaci.

Mohu si zboží vyzvednout osobně v Praze?

Ano.